免費打稿

offset machine press print run at table, fountain key control unit with colorimeter measurement correction

冇打稿睇好煩?

想睇印出黎嗰像素清唔清?有冇得打稿嚟睇吓?!直接搵CARRYON幫手啦,落單滿 25sqm!CARRYON送 A1 尺寸的打稿俾你對,你仲係度煩咩 wo…

為什麼要打稿?

當拿著己完成的設計圖檔案,雖能透過電腦屏幕預覽成品的大概模樣,但對於實際生產後的品質、材質,都只能憑空想像,而打稿正正讓客戶可以將實物拿上手,親眼檢視並確認成品。

從設計稿件完成的時候,文字及圖片的內容應該沒有任何錯漏,但就算校對得再認真再多遍,有時總有「漏網之魚」。打稿就可以作最後校對,相對於在電腦檔案,實物更為直觀,亦方便多人傳閱。

可選擇按全圖縮比例打印,或按文件重要位置 1 : 1 打印,或按文件調校深中淺顏色打印。

每款材料打印都有點分別,CARRYON的專業正稿同事將會盡快聯絡你,了解你的文件需要的打稿位置,完成打稿後,我們會於順豐物流寄出,客戶需支付運費。

惠顧單項材料滿 25sqm,CARRYON將免費提供 A1 尺寸的打稿。

客戶確定打稿圖後,CARRYON將會按照打稿生產貨品。

與CARRYON操作員聊天

致電客戶服務同事

電郵給我們

Search for: